Lost Islands (2008) Komedie Filmer

Nye Komedie Film Lost Islands i beste titt på videoformat. Film Full Lost Islands i topp videoformat. Svensk Komedie Film Lost Islands i toppkvalitet. Komödie Film Deutsch Lost Islands i høy kvalitet. Goede Komedie Film Lost Islands i HD-kvalitet.


du får total beskrivelse of Lost Islands under:
  • Opprinnelig tittel : איים אבודים
  • Filmtittel i ditt land : Lost Islands
  • År med film : 2008
  • Filmer sjanger : Drama,
  • Status for filmen : Released
  • Utgivelsesdato for filmen : 2008-07-03
  • Selskaper av film : United King Films,
  • Landene film : Israel,
  • Språket i filmen : עִבְרִית,
  • Filmens varighet : 101 Min
  • Gjennomsnittlig stemme på film : 5.1
  • Youtube-ID av filmen : pQgVXaCLt04
  • Oversettelse av film : FR,HE,EN,DE,TR,ES,
  • Cast av film :Gilat Ankori (Gila Levi), Oshri Cohen (Ofer Levi), Orly Silbersatz Banai (Sima Levi), Michael Moshonov (Erez Levi)

1210351

Lost Islands er en levedyktig film utskilt av United King Films, sammen med beskrivelse av filmen er "A family with five kids in the 80s get into a crisis when twin brothers fall in love with the same girl.". Filmen ble produsert med utmerket grafisk kvalitet, beste lydkvalitet og fineste og store hovedrolle skuespillere.

En gang jeg først finn om denne filmen er jeg ikke helt sikker på underholdning kjærligheten idé eller ikke. Etter å ha sett det jeg synes jeg stjeler snakke at vi virkelig setter pris på. Jeg anbefaler denne filmen for de som for eksempel den som sjanger Drama, . kan se det for ingenting ved rett og slett klikke send inn og registrer deg, du har muligheten til se mange og mange nyeste filmtitler gratis.

... Danske Komedie Film Lost Islands i HD-video 720p ....




Author : Regev Levy, Director : Reshef Levy
Ja, nå du kan vise film om Lost Islands fullt lengde og finn de koble til dette bilder Lost Islands i beste kvalitet.


Tags: israeli,